TokTz-Ket-Dill
Трудност: труден и досаден в една част
Начало: Говорете с един от тримата TzHaar стоящи пред съборения тунел в TzHaar
city. (източно от входа)
Необходими условия:
Необходими умения: 40 Attack, 50 Construction, 43 Crafting, 41 Mining, 45 Strength
Небоходими неща: rune pickaxe, crush weapon, 14 Oak Planks, Hammer, Chisel, да
убиете level 100 monster в кирка, да убиете level 47 monsters с Ranged и Magic.
Как да го
минем:
Начало
Влезте в TzHaar City, тръгнете на
изток и намерете пропадналия тунел. Говорете с TzHaar-Hur-Frok, TzHaar-Xil-Tog или
TzHaar-Mej-Malk, те ще ви кажат за TokTz-Ket-Dill, голямо бронирано чудовище
което подкопава тунелите под града.
Подкопаването на тунелите застрашава
целия град и разбира се вие ще трябва да оправите тая каша и спасите града като
подсилите подпорите на тунелите и убиете TokTz-Ket-Dill.
Материалите
Малко по на юг, се намира
TzHaar-Ket-Grol,който твърдоглава отказава да говори човешки език и ще ви даде stone
tablet на която е написано какво ви трябва. Проблема е, че е написано на
техният си език, който е напълно неразбираем за вас.
Тъй като не моежте даго разчетете,
TzHaar-Ket-Grol ще ви прати при библиотекаря TzHaar-Mej-Lor. Библиотеката в
пещера близо до пещта в края на централното помещение.
Влезте там и разгледайте какво има,
засъжаление всичко което е написано на хартия не е издържало на топлината и се
е превърнало в прах. По време на разговорите в библиотеката ще разберете, че
Релдо от Варок може би ще може да ви помогне. Отидете при Reldo във Varrock
Library, говорете с него и претърсете рафтовете за Tzhaar tourist guide.
Следз като почнете да четете
указателя ще изпадне бележка, с която ще може да разберете цифрите и буквите върху каменнта плоча – демек ви
трябва rune pickaxe, 18 rocks (копаят се в TzHaar) и 14 Oak planks обработени
по специален начин да издържат на топлина. Върнете се при
TzHaar-Ket-Grol и по време на разговорът избирайте вярната опция ( pickaxe, oak
planks и rock) преди да продължите.
За да обработите дъските говорете с
TzHaar-Hur-Frok (там където почнахте), и той ще обработи всичките дъски които
имате в инвентара си.
Как се копае Магма???
Отидете в североизточният край на
коридора, там има вход за мините . Влезте вътре и говорете с TzHaar-Hur-Brekt, след
кратък разговор той ще ви помоли за услуга – да склоните другите миньори да
участват в пиеса. Кофти работа е това. Тук
се въоръжете с търпение.
Тъпи и упорити
Говорете отново с него и го накарайте
да смени сценария (plot) на "no one
gets killed, he merely robs" и след това "the humans started it."
Тук трябва да накарате работниците да
оценят сценария и да го преправите така, че да им се хареса, а това не е лесна
работа.
Първо говорете с TzHaar-Hur-Klag, като го попитате как да се подобри сценария. Изберете
втората опция, така че TzHaar-Hur that gets robbed.
След това говорете с TzHaar-Mej-Kol, питай го за подобрение на пиесата и
изберете "one is a TzHaar-Mej who is aware of
the situation."
Задайте същият въпрос и на TzHaar-Xil-Mor, като изберете "the criminal
could be a TzHaar-Xil."
Говорете с Brekt отново, и му кажете, че не трябва краят да
бъде "the criminal gets caught through joint
efforts." Краят трябва да е "the
criminal's plans are foiled," после кажете на TzHaar-Xil-Mor че plans are not
always foiled. Ако сте успял накрая кажете на Brekt, че работниците са
доволни, ако не сте успяли почвате всичко отначало.
Хе-хе, сега разбирате ли защо
режисьорите печелят толкова много ......
Следва разпределението на ролите. Раздавате
ролите като говорите с всеки един от тях индивидуално), и ако не са доволни
променяте по малко пиесата:
TokTz-Ket-Ek-Mack - TzHaar-Xil-Mor
KetKul-Schmul - TzHaar-Mej-Kol
-
ще
трябва да модифицирате ролята, така, че престъпника да бъде criminal is tricked and only gets away with a small
amount of Tokkul.
JalYt-Jenny -TzHaar-Ket-Jok – модифицирате ролята така, че TzHaar-Ket that
gets defeated, but survives the attack (отхвърлете втората му молба).
TzHaar-Hur - TzHaar-Hur-Klag – модифицирайте ролята така, че той да бъде he is robbed, not assaulted, and is called
TzHaar-Hur-Klag.
След като са доволни от ролите си,
говорете с Brekt и му кажете , че ролите са раздадени и това е (Да не би, да се
затруднихте?, а, стига бе J )
Сега вече Brekt ще ви научи да
копаете магма, изкопайте 18 stone slabs от Obsidian стени на мината (печелите по 40
mining experience от парче – може да се изкопават оп две парчета от едно място).
За да направите парчетата използваеми
използвайте chisel и hammer и си направете колони (pillar) (печелите по 20
crafting experience от pillar).
Поправката на тунелите
Време е да поправите повредените
тунели (ако се логнете като сте в тунелите ще се озовете извън пещерата –
поправките се запазват). Взевете някакво количество от дъските и колоните (planks
and pillars), hammer и pickaxe важно е да сте екипиран за Ranged+Magic attacks
(ще ви трябват и двата вида атаки, не взимайте само лък или само жезъл, трябва
да се биете и с двата вида атака), чак тогава влезете в пукнатината зад
TzHaar-Ket-Grol.
Като влезете ще видите някаквми скали
да препречват пътя ви – избутайте ги -.
На пода на отделните пещери има "jump-over
Cave-in". Трябва да прецените доколко е разрушена колоната, това става
като изследвате мястото й. Като отговор
на изследванията имате три опции:
За badly
и very badly
damaged cave-ins, използавйте stone pillar за поправката; за другото
само две
treated planks (поправката е автоматична). Ако се опитате да
извършите поправката с грешен материал ще се нараните и Нр-то ви ще падне.
Wall Cave-Ins:
Върху стените също трябва да се
извършват поправки – пправилата се същите като разрушенията по пода на пещерата..
Забележка: Внимавайте в някои случай може да се окажете
заклещен между две колони ! Ако това се случи използвайте "push-over"
за да бутнете колоната, но ще трябва да я възстановите в последствие.
След като стабилизирате даден очастък
от пещерите ще може да продължите напред. За ад преминете в следащ участък
трябва да сте поправили всички колони и да сте избили чудовищата. Чудовищата са
имунни срещу Ranged или Magic атаки и винаги се намират извън обсега на меча ви.
Чудовищата са level 47 Fire monster отдугата
страна на камъни през които трябва да прескочите и няма да можете да преминете
преди да сте ги избили. Те ще ви атакват
с fire spells, подобни на Fire Blast, съветвам ви да ползвате Water-based
spells. Другото чудовище е Lava monsters и трябва да се убие с Ranged attacks.
Когато са двете заедно и вие се биете с едното и ползвате съответния prayer
protect другото удвоява
атаките си – така че си носете и храна.
Така преминете през всичксите
отделения на пещерите поправйки разрушените колони и збивайки чудовищата докато
стигнете пещера където ще видите TzHaar даа копаят руда и ще разберете че няма
повече поправки
TokTz-Ket-Dill – последната битка
Пригответе се за бой. Като поговорите
с един от TzHaar-Hurs ще разберете че TokTz-Ket-Dill живее в северният край на
пещерата, в южният има изход който води до началната точка на quest-a.
Вземете си добра Melee и Ranged
defense (Rune armour например), добра храна (+ monkfish), Rune pickaxe, crush
weapon (ако нямате такова и рунната кирка ще ви свърши работа) няколко Prayer
potions и се върнете в мината където копаят TzHaar-Hurs. Включете на Protect
from Missiles и напред в боя...
TokTz-Ket-Dill е level 100 който
атакува с Melee и Ranged, ако нямате Ranged Protection Prayer, ще ви удря с над 20+.
Изполвайте рунната кирка да му счупте бронята и после може да го убиете с
боздуган например. (може да го довършите и със кирката ако сте достатъчно
силни)
Като го убиете ще ви пусне 1000
Tokkul и Big bones.
Отидете където почнахте quest и
говорете с тримата TzHaar. Това е краят
Награда:
1,000 Tokkul (dropped by the
TokTz-Ket-Dill)
5,000 Attack and Strength experience
10,000 Crafting experience
15,000 Mining experience
20,000 Construction experience
Достъп до нова мина – митрил,
адамант, въглища и желязо
Quest Point: 1
Пиесата
След като свършите може да се върнете
при TzHaar-Hur-Brekt и да изгледате
пиесата (ако много ви се иска да ги виждате отново тия ......)