Making History

 

Трудност: лесен

Начало: Outpost, северозападно от West Ardougne – като излезете от Ардогън, тръгнете право на запад и търсете останки от стара сграда

Необходими изисквания:

Необходими Quests: Priest in Peril и Restless Ghost

Необходими неща: Ghostspeak amulet, Sapphire Amulet, Spade;

ако не сте минали Ghosts Ahoy quest, ще ви трябват 2 кости, 2 кофи и 2 гърнета за да влезете в Port Phasmatys

 

Как да го минем:


Начало

Тръгнете на запад от West Ardougne (или югозападно от входа за Tree Gnome Stronghold) намерете стара сграда със знака за приключение и говорете с Jorral.  Приемете да му помогнете. Той се интересува от историята на тази сграда и познава трима човека които биха могли да му я разкрият. Те са

1.  Erin – търговецът на сребро в Ardougne.

2. Droalak – призрак в Port Phasmatys

3. Dron – войн от Rellekka.


Събиране на информацията
Erin

Отидете на площада в Ardougne и говорете с търговецът на сробро. Той ще ви даде ключ. После отидете при Castle Wars тръгнете на север – копайте веднага след първият мост. (ако идвате пеша от север, копайте в областта преди първият мост водещ до Castle Wars)
Ще изкопаете сандък който може да отворите с ключът от търговецът на сребро. Вземете дневникът и го занесете на  Jorral или го запазете и му го дайте по-късно.

Droalak

Вземете си ghostspeak amulet от банката и отидете в Port Phasmatys. Ако не сте минали Ghosts Ahoy quest, ще ви трябват 2 кости, 2 кофи и 2 гърнета за да влезете в Port Phasmatys. За да влезете в този град ви трябват ectotockens. Те се правят като смелите кости в косто-трошачката (bone grinder), после слезте в мазето на сградата и на самото дъно напълнете двете кофи с ектоплазма от езерото. Накрая като имате 2 кофи с ектоплазма и 2 гърнета със смлени кости се помолете на странната структура в средата на първият етаж. За да получите спечелените ектотокени, говорете с един от ghost disciples.  

 

Влезте в Port Phasmatys. Отидете в  general store в Port Phasmatys и говорете с Droalak. Малко по на изток от него има една къща духът в нея се казва Melina, говорете с нея и после и дайте sapphire amulet. Тогава тя ще изчезне. Върнете се при Droalak и той ще ви даде свитък. Занесете на  Jorral или го запазете и му го дайте по-късно.  


Dron

Отидете в  Rellekka, намерете Blanin разхождащ се в източната част на града, зад Главната зала. Говорете с него и той ще ви разкаже, разни неща за  Dron:

1. Трябва да сте твърд - You have to be firm.

2. Не казвайте, че някой ви праща - Don't tell that someone sent you.

3. Дрон носи iron mace по време на бой - He wields an iron mace in battle.

4. Дрон яде зайци за закуска, котенца за обяд и зайчета за вечеря - He eats rats for breakfast, kittens for lunch and bunnies for tea.

5. Любимата му напитка е кръвта на червените паяци - His favourite drink is red spider blood.

6. Той е на 36 години, 8 месеца и 21 дена - He's 36 years, 8 months and 21 days old.

7. Той е изучавал великите битки от четвъртата и петата епоха - He studies famous battles of the fourth and fifth ages.

8. Той живее в североизточната част на Релека - He lives in the North East side of the town.

9. Домашният му любимец се казва Флъфи - His pet cat is called Fluffy.

 

След като знаете вече доста неща за Дрон, отидете да го намерите. Ще го намерите на север от Голямата зала.

Говорете с него и използвайте тези отговори:

 

“I'm after important answers.”

“Why, you're the famous warrior Dron!”

“An iron mace”

“Breakfast”

“Lunch”

“Bunnies”

“Red”

“36”

“8”

“Fifth and fourth”

“North East side of the town”

Blanin

“Fluffy”

“12”

Ако отговорите правилно Dron ще ви разкаже историята на старата сграда. След като имате вече пълната информация се върнете при Jorral.


Краят

Jorral ще ви каже, че вече знае всичко за историята на сградата и ще ви даде писмо за кралят на Ardougne. Занесете писмото на  King Lathas, той ще го прочете и ще ви даде друго писмо което да върнете на Jorral. Занесете го на Jorral и това е краят.

Награда:

1000 Prayer exp

1000 Crafting exp

750 gold coins

enchanted key

 

Quest points: 3

 

enchanted key – може да го ползвате за да намерите скритите съкровища из света. Използва се като при играта топло/студено – пипате ключът и той ви казва дали е студено или топло. Тръгвате в някаква посока и пак проверявате, по този начин се ориентирате дали се приближавате или отдалечавате от съкровището. Когато сте много близо или върху него, ключът ще е толкова топъл, че няма да може да го държите – там копайте. Наградите са най-различни от пари до предмети. Трите главни награди са божествените символи – Guthix, Sara и Zammy.