Hazeel Cult, The

 

Трудност: лесен

Начало: къщата южно от замъка в Ardougne.

 

Как да го минем:

 

Начало

Говорете с Ceril. Съгласете се да му помогнете да си върне семейната броня задигната от крадци. Той ще ви каже, че леговището им е в една пещера южно от Ардогън.

 

Оттук вие имате две възможности да завършите приключението – на добрата или на лошата страна.

Така, че преминете по моста зад къщата и отидете в пещерата отбелязана с червен ! на миникартата.

 

Като слезете долу ще видите, че това са каналите на Ардогън и около водата се мотае Clivet. Говорете с него.

 

1. Лошата страна: Това е когато се съгласите да помогнете на крадците. Clivet ще ви каже, че за да се присъедините към бандата, трябва да убиете член на семейство Carnilleans и ще ви даде бутилка с отрова.

Убийството: Върнете се в къщата и слезте в мазето. Използвайте отровата която ви дадоха с храната на пачката. После се качете горе и говорете с хората от семейството и ще разберете, че кучето им Scruffy е мъртво.

Върнете се при  Clivet и той ще ви даде Mark of Hazeel. За да стигнете в леговището трябва да нагласите правилно клапаните – как става това е описано по долу.

След като сте нагласили клапаните правилно ще може да ползвате салът за да стигнете до леговището им. Говорете с Alomone който ще ви разкаже историята на  Hazeel. Той ще ви разкаже също така и за свитък, скрит някъде в имението. Върнете се в къщата след това. Слезте долу в мазето, прегледайте сандъците и ще намерите ключ.

За да намерите свитъка трябва да се качите на вторият етаж и да прегледате стената в ляво от библиотеката.  Стената ще се отвори, влезте, изкачете се по стълбата, отворете сандъка с ключът и вземете свитъка. Върнете се при  Alomone и му дайте свитъка. Alomone ще направи магия и ще съживи Hazeel, който ще ви награди.

 

2. Добрата страна: След като говорите с Clivet – откажете да му помогнете. Върнете се и говорете с Ceril отново и той ще ви каже за клапаните регулиращи водата.

Нагласете клапаните правилно и със салът отидете в леговището на крадците. Говорете с Alomone (level 13), той ще ви каже, че иконома на семейството е с тях, и после го убиете, той ще пусне откраднатата броня. Вземете бронята и я отнесете на Ceril и му кажете за иконома. Серил няма да ви повярва.  После се качете горе на втория етаж и претърсете шкафа на стената и ще намерите отровата. Говорете с Серил и той ще ви награди.

 

Настройката на клапаните

На поляната от вън пред пещерата има 5 клапана.

1 клапан – точно зад къщата на семейството – да се завърти на дясно

2 клапан – до моста, по пътя за пещерата – да се завърти на дясно

3 клапан – точно пред входа на пещерата – да се завърти на ляво

4 клапан – по пътя за зоологическата градина, до оградата – да се завърти на дясно

5 клапан – малко по на югоизток от 4 клапан – да се завърти на дясно

 

Награда:

2000 gp  

1,500 Thieving xp.

Quest points: 1