Hazeel Cult, The
Трудност: лесен
Начало: къщата южно от замъка в Ardougne.
Как да го
минем:
Начало
Говорете с Ceril. Съгласете се да
му помогнете да си върне семейната броня задигната от крадци. Той ще ви каже,
че леговището им е в една пещера южно от Ардогън.
Оттук вие имате две възможности да завършите приключението –
на добрата или на лошата страна.
Така, че преминете по моста зад къщата и отидете в пещерата
отбелязана с червен ! на миникартата.
Като слезете долу ще видите, че това са каналите на Ардогън и около водата се мотае Clivet.
Говорете с него.
1. Лошата
страна: Това е
когато се съгласите да помогнете на крадците. Clivet ще
ви каже, че за да се присъедините към бандата, трябва да убиете член на
семейство Carnilleans и ще ви даде бутилка с отрова.
Убийството: Върнете се в къщата и слезте в мазето. Използвайте
отровата която ви дадоха с храната на пачката. После се качете горе и говорете
с хората от семейството и ще разберете, че кучето им Scruffy е мъртво.
Върнете се при Clivet и той ще ви даде Mark of Hazeel.
За да стигнете в леговището трябва да нагласите правилно клапаните – как става
това е описано по долу.
След като сте нагласили клапаните правилно ще може да
ползвате салът за да стигнете до леговището им. Говорете с Alomone
който ще ви разкаже историята на Hazeel. Той ще ви разкаже също така и за свитък, скрит някъде
в имението. Върнете се в къщата след това. Слезте долу в мазето, прегледайте
сандъците и ще намерите ключ.
За да намерите свитъка трябва да се качите на вторият етаж и
да прегледате стената в ляво от библиотеката. Стената ще се отвори, влезте, изкачете се по
стълбата, отворете сандъка с ключът и вземете свитъка. Върнете се при Alomone и му дайте
свитъка. Alomone ще направи магия и ще съживи Hazeel, който ще ви награди.
2.
Добрата страна: След
като говорите с Clivet – откажете да му помогнете. Върнете
се и говорете с Ceril отново и той ще ви каже за
клапаните регулиращи водата.
Нагласете клапаните правилно и със салът отидете в леговището
на крадците. Говорете с Alomone (level 13), той ще ви
каже, че иконома на семейството е с тях, и после го убиете, той ще пусне
откраднатата броня. Вземете бронята и я отнесете на Ceril
и му кажете за иконома. Серил няма да ви повярва. После се качете горе на втория етаж и
претърсете шкафа на стената и ще намерите отровата. Говорете с Серил и той ще ви награди.
Настройката на клапаните
На поляната от вън пред пещерата има 5 клапана.
1 клапан – точно зад къщата на семейството – да се завърти на
дясно
2 клапан – до моста, по пътя за пещерата – да се завърти на дясно
3 клапан – точно пред входа на пещерата – да се завърти на ляво
4 клапан – по пътя за зоологическата градина, до оградата – да
се завърти на дясно
5 клапан – малко по на югоизток от 4 клапан – да се завърти
на дясно
Награда:
2000 gp
1,500 Thieving xp.
Quest
points: 1