Giant Dwarf, The

 

Трудност: средно дълъг

 

Начало: Говорете с Dwarven Boatman в пещерата североизточно от Rellekka. След като влезете в първата пещера има вход за втора пещера, където има река, там е и Dwarven Boatman.

 

Необходими изисквания:

Необходими умения: 33 magic, 16 firemaking, 14 thieving, 12 crafting.

Необходими неща: 1 coal, 1 iron bar , 1 log, 3 sapphires (cut), pickaxe, tinderbox, около 2.000 gp, 1 law, 1 air rune и Redberry Pie.

 

Как да го минем:

Начало

След като говорите с лодкаря (boatman), той ще ви превози по реката до Keldagrim. По време на плаването, кораба ще се бутне в голяма статуя, поставено по средата на реката, ще дойдат “черните” пазачи и ще ви арестуват. Вие ще бъдете помолен от Commander Veldaban да помогнете на джуджетата да построят отново статуята. Commander Veldaban се намира в западен Keldagrim. Той ще ви помоли да говорите със склуптроа. Скулптора се намира в източен Keldagrim, близо до входа на голямата търговска сграда. Blasidar the sculptor ще поиска от вас да му намерите няколко неща от които да вземе модел за бъдещата статуя, това са: чифт ботуши, бойна брадва и дрехи. Тези неща не могат да бъдат каквито и да е, те трябва да бъдат достойни за кралската статуя.


Ботушите

Необходими неща за тази част: 1 air и 1 law rune (руни за магията telegrab 31lvl ).

Отидете в югозападната част на Keldagrim в shield shop и говорете с джуджето Saro. Питайте го за специални ботуши. Той ще ви каже, че такива специални ботуши има едно друго джудже на име Dromund. Той ще ви каже, че  Dromund е известен богаташ и скъперник. Dromund живее северно от банката. Говорете с Dromund за да разберете, че не дава ботушите си. Опитайте да вземете единия ботуш, и котката която спи до него ще измяука и няма да можете да го вземете. Обаче, както виждате ботуша е близо до прозореца, заобиколете къщата, заемете добра позиция и използвайте магията telegrab за да вземете ботуша. Това може да отнеме малко време, но спокойно така става. За другия ботуш е лесно. Изчакайте джуджето да ви подмине и грабнете ботуша от масата. Занесете двата ботуша на скулптора и после ги дайте на джуджето модел.


Брадвата

Необходими неща за тази част: 3 Sapphires, Redberry Pie, Iron Bar и 150gp.

 

Отидете при Santiri в sword shop северозападен Keldagrim и го питайте за специална брадва. Поговорете и той ще ви даде една стара брадва, после пак говорете за да ви каже, че само  Imcando dwarf може да я поправи. Ако сте направили The Knights Sword, знаете къде да намерите такова джудже.

 

После вземете три сапфира и ги сложете на брадвата. След като имате брадвата с три сапфира, се телепортирайте до Фаладор и отидете в най-южната част на Порт Сарим. Там близо до морето живее последното Имкандо джудже, а то много, ама много обича redberry pie. Говорете с него и му дайте пая. Не е задължително да му давате пай, но понякога го иска, или не иска да говори с вас, с тоя пай го умилостивявате! След като говорите с Турго, той ще поиска едно желязно кюлче за поправи брадвата. Ако го имате в инвентара си това желязно кюлче, джуджето автоматично ще поправи брадвата. С поправената брадва се върнете в Keldagrim (ще имате въпрос дали искате да се върнете в Кедагрим веднага след като поправите брадвата може да изберете ДА, иначе ползвайте количките в джуджешките мини). Говорете с скулптора и после дайте брадвата на модела.

Дрехите

Необходими неща за тази част: 1 Coal, 1 Log, tinderbox и 200gp.

Точно до къщата на скулптора има голям търговски комплекс, вътре в него намерете Vermundi (женско джудже) и я питайте за специални дрехи. Тя ще ви изпрати до библиотеката в западен Келдагрим да намерите дена книга за древното облекло. Отидете и говорете с библиотекаря, той ще ви каже, че книгата се казва  "A Scholar's guide to Dwarven costumes" и в нея са описани кралските костюми. Библиотекаря ще ви каже, още че тя се намира на един от рафтовете, но не помни къде, затова вие трябва да я потърсите. На един от рафтовете има стълба, като се опитате да се изкачите по нея, ще имате предупреждение, че сте твърде тежък. Трябва да оставите всичко в банката и чак тогава ще можете да се изкачите по стълбата (теглото ви трябва да е под 5kg). След като вземете книгата, отидете до банката и вземете coal, log, tinderbox и най-малко 200gp.

Върнете се при Vermundi и говорете с нея относно кралските дрехи отново. За съжаление тя има проблем с тъкачната машина и вие ще трябва да я поправите (spinning machine). За да я поправите сложете log и coal в нея и ги запалете с  tinderbox. Говорете с отново Vermundi и тя ще поиска от вас най-малко 200gp за да извърши услугата. Платете й и вземете дрехите. Занесете ги на скулптора, говорете с него и после ги дайте на модела.


Главата на скулптурата

Необходими неща за тази част: Pickaxe, доста пари и руни за  superheat магията.

След като дадете трите неща на скулптора, той ще ви попита на кой да прилича главата на скулптурата. От вас се иска да намерите някои от шефовете на консорциума  (втория етаж на търговската сграда) който да се съгласи да ви приеме в неговата гилдия. Говорете с някой от секретарите на различните гилдии и той ще поиска от вас да му направите няколко услуги за да сте достоен да говорите със шефа на гилдията. Изборът на гилдия си е лично ваш. (но все пак жълтата гилдия приема само жени, кафявата приема само мъже, червената няма да ви приеме, аз се присъединих към зелената, тъй като е най-близко до изхода, все пак изборът си е лично ваш).  След като свършите едната задача , говорете с секретаря за нова и така докато получите разрешение да говорите със шефа. Правят се между 5-15 задачи (няма точно определена бройка). Задачата трябва да бъде изпълнена за точно определено време или почвате отново. Ако не ви хареса задача, просто прекратете разговора като се отдръпнете от секретаря(шефа) и говорете отново с него, така ще имате нова задача и няма да губите от реномето си. Повечето руди могат да се купят от Blast furnace – близо до търговския комплекс.

След като получите разрешение да говорите с директора, го питайте дали може да се присъедините към неговата компания. Директора ще поиска от вас да се докажете и ще трябва да изпълните няколко нова задачи. След като изпълните поставените задачи и донесете достатъчно кюлчета, кажете на директора, че Blasidar ви изпраща, и ще го подкрепите в изборът на модел за главата на статуята.

После отидете при командир Veldaban отново, говорете с него и той ще ви помоли да дойдете на събранието на което се определя кой от директорите да бъде избран за модел на главата! Изберете директора на вашата гилдия и това е краят на приключението.

Поздравления!

 

Награда:

2500 Mining xp

2500 Smithing xp

2500 Crafting xp

1500 Magic xp

1500 Thieving xp

1500 Firemaking xp

 

Quest points: 2