Fremennik Trials, The

Трудност на изпълнениесредно труден
Начало на приключението – Говори с Брунт (Brundt the Chieftain) в Релека (Rellekka),

Кратко описание – След изпълнението на приключението ще можете да носите викингски шлемове

Необходими неща – 1 Сурова Акула - Raw shark, Брадва - Axe (черните не вършат работа), Нож - Knife, Кибрит - Tinderbox и 5250gp. Ако искате Меча на Фремениките - Fremennik sword, ще се нуждаете и от най-малко 10 prayer potions и super set.

Необходими умения : Level 40 woodcutting, 40 crafting, 25 fletching. !!!! lvl 43 prayer в случай че искате и Меча на Фремениките. !!!!
Врагове: Draugen (level 69), Koschei (multiple levels)

Как да го минем

Brundt the Chieftain of Rellekka
Попитайте го дали може да станете един от варварите (или фременики на техният език) и той ще ви възложи няколко задачи. Вие трябва да спечелите седем 7 гласа от 12 на старейшините на варварите. Дефакто трябва да спечелите седем старейшини на ваша страна като изпълните исканията им. Просто, а?

Не е необходимо да се следва описаният ред, изборът кой старейшина първо ще впечатлите си е лично ваш.

Thorvald the Warrior – Торвалд Война

Той се намира в една малко къща, точно зад голямата зала (където продават шлемове). Какво може да очаквате от един войн ако ли не да се докажете в битка, след като се докажете в битка като смел и храбър той ще гласува за вас. Битката е с Кашчей Бесмъртни (май в екипа на Jagex четат руски приказки). Но, разбира се нищо не е лесно, битката с Кашчеюй ще трябва да я проведете без да носите каквато и да е броня или оръжие. Дотук добре но Кашчей Безсмъртни има 4 живота. Вие трябва да убиете поне три от тях за да спечелите уважението или респективно вота на Торвалд. Отидете до банката (Сийръс е най-близо) и си оставете всичките брони и оръжия. (ако случайно сте сложили пръстена на живота = ring of life го махнете, защото той ще ви телепортира при малко живот). Кашчей се намира в подземието на магазина за шлемове, там където е и Торвалд. Слезте долу с храна, отвари и други полезни неща и почвайте боят, първите две форми са лесни за убиване с ритници, третата му форма ще ви вземе доста от живота и от prayer ( ползвайте prayer с третата форма това е задължително). С убиването на трите форми ще минете лесната част, четвъртата форма е доста гадна, удря често и силно а отгоре на всичко ви взима и всичкият prayer. Тази форма не е необходимо да я убиете за да минете приключението, а за да вземете варварски меч. Ако сте слушали внимателно Торвалд и казва да се биете до СМЪРТ, така че с четвъртата форма може и да не се биете а просто да се оставите да умрете. НЯМА ДА УМРЕТЕ СПОКО, ще се телепортирате на вторият етаж в къщата където е Торвалд и ще сте спечелили уважението и вота му. Вече имате един глас – ЗА.

Свенсен Навигатора - Swensen the Navigator

Намира се в къща южно от площада пред голямата зала. Той ще тества вашите навигационни умения. Слезте в мазето там има няколко стаи с по четири телепорта, вие трябва да минете по верният път а той е много лесен, просто следвайте посоките на света кодирани в името му : South - West - East - North - South - East – North.
Вече имате два гласа – ЗА.

Мъдрият Пророк - Peer the Seer

Намира се пред врата на една къща югозападно (south-west) то пазара e. Той ще ви обясни, че от варварите не се иска само груба сила, но и мозъкът им да работи. После ще ви зададе загадка, отговорът на тази загадка е четирибуквена дума която отключва вратата на къщата. Възможните отговори са различни за всеки играч, но винаги и някой от тука изброените ако не се сетите пробвайте го всичките - Wind, Fire, Mind, Mage, Tree, Life, Time.
След като влезете в къщата отидете на горният етаж.
Търсете навсякъде, по всички сандъци, картини, глави на животни, библиотека и съберете всичко което намерите.
Как да измерим точното количество вода – трябва ви кофа (bucket) и кана (jug). Напълнете каната с вода. Вземете кофата от шкафа (cupboard) и изсипете каната в кофата. Напълнете каната отново и пак я изсипете в кофата. Би трябвало сега в каната да остане малко вода. Изхвърлете водата от кофата в канала. Изсипете малкото вода от каната в празната кофа. Напълнете отново каната и я изсипете в кофата. В кофата вече би трябвало да има 4/5 вода.
Кофата с 4/5 вода я поставете на везната, върху капака на сандъка в ляво от врата на стаята. Ако количеството вода е точно би трябвало в инвентара ви да има една ваза. Ако разтръскате вазата ще чуете, че нещо в нея трака.

Претърсете главите на еднорога и бика и ще откриете два диска – червен и дървен диск. Търсете в библиотеката и ще намерите червена херинга. Червената херинга я поставете на печката и ще получите една червена лепкава субстанция, с нея боядисайте дървеният диск в червено. Слезте по стълбите в съседната стая и се огледайте по стените. На една от стените ще видите абстрактен стенопис (abstract mural) сложете двете червени диска в стенописа и от него ще изпадне капака на вазата (vase lid). Качете се пак на горният етаж и напълнете вазата в вода, после я затворете с капака и накрая вече пълна с вода и затворена я поставете на замразена маса в единият край на горната стая. Водата във вазата ще се разшири и ще пръсне вазата на парчета. Вземете голямото парче лед и го сложете на печката. След като ледът се стопи ще имате ключът от вратата на стаята където е абстрактния стенопис. Излезте и говорете с Мъдрият Пророк.

Вече имате три гласа – ЗА



Манни Гуляйджията - Manni the Reveller

Хехе – ще се надпивате с най-големият пияница в областта. Супер. Манни се намира в голямата зала, говорете с него и той ще ви каже, че ако го надпиете ще гласува за вас. Вземете едно от буретата с бира и давайте, ако ви се завие главата н се тревожете Манни цял живот пие и не може да го победите. Значи трябва да го надхитрите. Вземете една от халбите с бира от масата. После отидете в Сийрс в местната кръчма ще намерите продавач на отрова (poison salesman ). Говорете с него дали може да ви продаде нискоалкохолна бира за 250 пари .
На връщане от Сийърс, ще видите на моста един мъж да сече дърва (Council Workman), дайте му бирата и той ще ви даде една пиратка. Отидете отвън откъм източната страна на голямата зала и се огледайте за един улук (pipe) запалете пиратката и я пъхнете в тръбата. Върнете се при Манни говорете с него и вземете бъчва с бира. След като Манни си изпие неговата бъчва, пиратката ще се взриви а вие изпийте нискоалкохолната бъчва с бира.
Вече имате четири гласа – ЗА.

Олаф Барда - Olaf the Bard

Намира се откъм източната страна на голямата зала. Той иск а от вас да направите представление което да се запомни. Но в момента в който се опитате на излезте на сцена в голямата зала (страничната врата от изток) ще ви спрат. Трябва ви инструмент за представлението. Излезте от Релека, и близо до вратата има един кален път на изток, тръгнете по него. Някъде до планината има един трол Лали (Lalli) говорете с него. Обаче трола не е много разговорлив. Върнете се малко назад, и ще видите обозначение за рядко дърво и един куп зайци под него. Откъснете един клон (с брадва) и направете с нож една лира без струни. Върнете се и пак поговорете с трола Лали. Той ще ви каже, че е самотен и други глупости а вие му обещайте да му намерите домашен любимец. Върнете се пред голямата зала и намерете Аскеладен Askeladden говорете с него и ще разберете, че домашният любимец на един трол може да бъде само един камък. Когато отивате към Лали, вземете от градина която ви е на път, лук onion, зеле cabbage е картоф potato.
Върнете се при Лали и ще установите, че вече не иска домашен любимец, а сега какво да правим. Изведнъж ви хрумва гениална идея – СУПА ОТ КАМЪНИ. Сложете лука, картофа, зелето и камъка в казана на Лали и готово. Направили сте първото си - задушено от камъни, хехе. Говорете с Лали отново и той ще ви даде златно руно за струни на лирата. Върнете се пак в Сийърс и на тъкачното колело направете струните. Свържете струните с лирата и ще имате готов за свирене инструмент. Проблемът е, че вие не знаете как се свири на него. Вземете суровата акула и преди да влезете в Релека свийте на запад. Насочете се към фара. Някъде по пътя има странен олтар, който влиза в морето. Сложете акулата върху него и Фозигримен Fossegrimen ще ви научи как да свирите на лирата. Върнете се в Релека, отидете на сцената и изпийте една песничка.
Вече имате пет гласа – ЗА

Зигмунд Търговеца - Sigmund the Merchant

Намира се на пазара. Той е влюбен и иска да намери едно рядко и красиво цвете.
1. The Sailor - Моряка (north-west от пазара) той има цветето но иска романтична балада за него.
2. Olaf the Bard - Олаф Барда (east от голямата зала) иска обувки.
3. Yrsa - Ирса (магазина за дрехи до пазара) иска п о ниски данъци за хората в Релека.
4. Brundt - Брунд (в голямата зала) иска да знае тайната на лова от Сигли.
5. Sigli - Сигли (пред входа на голямата зала) иска нова тетива за лъка си.
6. Skulgrimen - Скулгримен (магазина за оръжия) иска прясна риба от Рибаря.
7. The Fisherman – Рибаря (източните докове) иска карта с най-добрите места за риба.
8. Swensen the Navigator – Свенсън Навигатора иска прогноза за времето.
9. Peer the Seer – Мъзрият Пророк иска бодигард.
10. Thorvald – Торвалд (armour shop again) иска място в шампионският списък в голямата зала.
11. Manni – Манни иска барманката да му направи “Легендарният коктейл”.
12. Thora – Тора (барманката) иска извинение от Аскеладен.
13. Askeladden за 5000 ще ви даде извинението си.

След като получите извинителната бележка по обратният път ще раздадете всички желани предмети, търговеца ще си получи цветето а вие глас ЗА от търговеца.
Вече имате шест гласа – ЗА

Сигли Ловеца - Sigli the Huntsman

Той иска от вас да уловите Дроген. Сигли ще ви даде един талисман с помощта на който ще вожете да локализирате духът на Дроген. Когато кликнете върху талисмана той ще ви изписва посоката в която се намира Дроген. Не ви остава нищо друго оквен да кликате върху талисмана и да търчите като луди в посоката която показва. Дроген се появява по едно време и то не е задължително да е в рамките на Релека, просто се появява някъде. Когато се появи от вас се иска да му счупите главата (69 ниво е, не е трудно да се убие) След като го убиете талисмана ще погълне духът му. Върнете се при Сигли.
Това е последният необходим глас ЗА

Край на приключението – Върнете се говорете с Брунд и вече сте официално варварин.

Награда:
2812,4 xp на всички тези умения - Attack, Strength, Defence, Hits, Agility, Thieving, Crafting, Fletching, Fishing и Woodcutting
Както и позволението да обличате варварските екипировки, да ползвате всичките неща в Релека. Да използвате кораба да Мескалания.

Говорете с Олаф и той ще ви даде песен с която ако имате сурови акули ще може да се телепортирате до Релека.


Quest points
– 3 qp